tirsdag 21. februar 2012

Til webasto-forhandler

Trenger nytt stigerør med kon og koblingsmutter

Klarer dere skaffe meg dette stigerøret i rustfritt stål med kon og mutter.

Mutter er sprukket og lar seg ikke ta v pga bøyingen av røret. Jeg vet ikke hvor lett det er å sette på ny etter å ha slipt av mutter og kon – kanskje best å få komplett rør med mutter og kon.

Ønsker ikke skifte innfesting i tanken, men trenger altså kon, mutter og stigerør med riktig gjenger i forhold til originalmontering. Mener røret er 5 mm.

Henter gjerne delene i Oslo og kan ta med meg avtatt rør.

Båten skal på jordomseiling – bla til antarktis med start 1.5.2012.

Hvis jeg skrur løs varmeren og kommer til dere – hvor mye vil det koste med en ovehaling – og hvilke reservedeler bør jeg evnt ha med meg på turen?.

Båten ligger i boblehavn i Leangbukta.

Mvh
Per Mandt
Bønsnesveien 374
3530 Røyse
Mobil 92202172
http://sy-oda.net



Vennligst svar til mandt@online.no




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar